Magazín Forum zvítězil v soutěži Zlatý středník


Časopis Univerzity Karlovy Forum si z letošního 14. ročníku soutěže Zlatý středník odnesl prvenství ve své kategorii Nejlepší časopis a noviny veřejné státní správy a také mimořádnou cenu Grand Prix za celkovou tiskovou kvalitu. Forum tak patřilo k několika málo hvězdám večera, který poslední dubnový čtvrtek patřil firemní komunikaci a slavnostnímu vyhlášení ceny, již každoročně vyhlašuje oborové sdružení PR Klub.


Petra Köpplová
Petra Köpplová
„Potěšilo mě, že se podařilo splnit část představy o moderní prezentaci univerzity, a rozhodnutí poroty potvrdilo, že jsme se vydali správným směrem,“ okomentovala ocenění šéfredaktorka Fora Petra Köpplová. Časopis Forum prošel redesignem a obsahovou proměnou v roce 2014 na základě rozhodnutí prorektora pro vnější vztahy profesora Martina Kováře ve spolupráci s Filipem Blažkem a jeho grafickým studiem Designiq.


Časopis Forum prošel redesignem a obsahovou proměnou v roce 2014 na základě rozhodnutí prorektora pro vnější vztahy profesora Martina Kováře.
Časopis Forum prošel redesignem a obsahovou proměnou v roce 2014 na základě rozhodnutí prorektora pro vnější vztahy profesora Martina Kováře.
„Úspěch časopisu Forum skvěle ukazuje, že na rektorátu Univerzity Karlovy funguje to, čemu se říká teamwork. Petro, Lucie a všichni ostatní díky," uvedl k úspěchu prorektor pro vnější vztahy Martin Kovář.


Zlatý středník se ve své čtrnácté sezóně dočkal řady inovací. Kromě třech nových či rozdělených kategorií, které v seznamu vyhlášení přibyly, včetně hodnocení nejlepší webové stránky, aplikace či profil na sociálních sítích, se letos přihlašovatelé dočkali i čtyř nových cen Grand Prix. O jejich udělení rozhodl pětičlenný Výkonný výbor pořádajícího PR Klubu. Ze slavnostního včera si cenu kromě časopisu Univerzity Karlovy Forum odnesly i TON Catalogue a KMPG Česká republika za Adventní kancelář a B2B časopis Marwick.


Porota mezi 127 přihlášených periodik rozdala ocenění za nejlepší firemní periodická i neperiodická média celkem ve čtrnácti kategoriích a nově přibyla cena Grand Prix za grafiku, obsah i celkové zpracování. V rámci večera byl uveden do Síně slávy Václav Pavelka z Native PR.


Přihlášená média hodnotilo šest odborných porot složených z předních PR odborníků či majitelů firem. „Letos jsme navíc do každé poroty přizvali zkušeného grafika coby grafického supervizora. Záměrem je udržet nasazený vysoký standard grafického zpracování a poskytnout zpětnou vazbu přihlašovatelům nejen z obsahového, ale i grafického hlediska,“ vysvětlit Petr Langer, předseda Výkonného výboru PR Klubu.


O soutěži Zlatý středník: Profesní soutěž Zlatý středník se poprvé uskutečnila v roce 2002. Hodnotí firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí i původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Další podrobnosti o soutěži jsou uvedeny na www.zlatystrednik.cz.










Poslední změna: 5. květen 2016 13:37 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám